Produktvärdering - Intec stigbyglar



Ledade stigbyglar med sex kulor av märket Intec. Jättesköna att rida i och ger en bekväm svikt när man rider lätt eller står i lätt sits. Mina stigbyglar har röd färg och de ser fortfarande ut som nya. Färgen slits alltså inte bort även fast jag har använt dessa väldigt mycket. Hööks säljer de här stigbyglarna, fast bara i silver för 759:-
Börjes Tingsryd säljer dom också i silver för 545:- Coralle har tagit hem alla färgerna och säljer de för 6-700:- ungefär. De går även at beställa på nätet.

Själv köpte jag mina från en privatperson då de var helt oanvända för 600:-

Jag är nöjd med dessa och det är extrakul att de är röda då ganska mycket av min utrusning har röda detaljer, det är kul att matcha ;-)

Kommentarer
Postat av: Erika

Såna ska jag nog beställa hem från börjes. :)

Skulle jag tro, verkar vara bra stig byglar.

2011-02-18 @ 17:11:27
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0