Produktvärdering: CH Allington



Ett väldigt fint aachenträns som finns i både brunt och svart. Köpt på Hööks för 369:- Väldigt bra pris för lädret är jättemjukt och fint. Jag gillar att det är vita sömmar på nosgrimman. Jag fick göra många fler hål på nosgrimman för att den ska passa. Kan glida snett ibland, så att den sitter snett över nosryggen, isåfall får jag nog göra ännu fler hål. Tränset har pullbacknäppning och det ingår vanliga vävribbtyglar. Jag har bytt ut originalpannbandet till ett pannband från GlenGordon. Visst passar det bra? ;-)

Ett riktigt snyggt och prisvärt träns som man alla gånger tror ska vara dyrare, för kvaliten tycker jag är super.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Köpte sådant träns fast svar. Allt förutom nosgrimman passade så jag lämnade tillbaka det. Synd, för det var ett fint träns med fint läder..

2011-02-24 @ 20:08:52
URL: http://omzeppolin.blogspot.com/
Postat av: Heidi

Nej. Det hade givetvis varit ett alternativ jag hade i tankarna, men det hade ändå varit gigantiskt. Och gå ner en storlek på tränset hade inte funkat då det satt bra i övrigt.. Nåja, skitsamma. Jag har två träns, det har räckt för oss i flera år så vi kan vara utan ett tredje tills jag känner för att köpa nytt igen. ;)

2011-02-25 @ 09:01:15
URL: http://eksynyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0