Hemma i Uppsala igen!

Nu, vips så är jag hemma igen. Satt på tåget i 9 timmar igår och kom hem mitt i natten :) Kom i säng 01.45 och vaknade pigg som en nötkärna kl 6.40 :) Härligt att man är frisk och kry och orkar gå upp (nästan) var dag ;)

Cyklade till Domino direkt. Tog in honom och borstade ett tag, han verkade må bra och det såg inte ut att varit någon nöd på honom när jag har varit borta, skönt! Han fick lite hö inne i boxen, så lämnade jag honom inne, så han får stå där ett tag idag och bli lite befriad från solen och dumma bromsen!

Sen då? Jo jag har hälsat på en kompis som är nyinflyttad och så har vi badat och plaskat :)



Snart ska jag iväg till gymmet och sen ska jag till Domino igen, först gå promenad och sen tömköra lite tänkte jag!

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Ja jag ser inge fel med ludd. Ja man kanske inte bör rida i det på sommarn om det är väldigt varmt ute elr soligt.. :)

2011-08-05 @ 16:36:26
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0