The heart of America

Nu är jag hemma igen (tyvärr). Vill tillbaka NU, har haft det så himla underbart!! Saknar Amerikanska miljön, bemötandet, mina vänner och värmen!

Bilderns får tala för sig själva, men en liten beskriving unader varje bild kan ni få!



Syrran och jag sitter i solen på campusområdet vid University of North Carolina. Vi hälsade på kompisar som börjat på College. Träffade även Jake och Scott som var och hälsade på oss i Uppsala i somras!



Ashna och jag sitter och äter middag innan balen!


Efter balen, jag var tvungen att ta av mig mina skor till sist, hehe. Fick jätteont under fötterna av all dans i höga smala klackar! ;) Kortet är taget innan vi sade hejdå.. för den här gången då. Så himla svårt var det, för man vet ju inte när man ses igen nästa gång. Hoppas att det inte dröjer alltför länge.


Vi mellanlandade i Chicago och eftersom vårat plan till Sverige var 11 timmar försenat så tog vi tåget in till downtown och gick till stranden vid Lake Michigan, underbart! Stranden var jättelång, mitt inne i stan liksom. Vattnet var klart och turkos/grönt! Det var 25 grader och fullt med folk på stranden.


Det var kallt i vattnet. Men jag kunde såklart inte motstå att ta mig ett dopp. Jag hade inte badkläder med mig, så det fick bli att bada i trosor och bh ;) Jag torkade snabbt i solen efteråt, det gjorde mina underkläder också. Så då slapp jag sitta med blöta kläder i flygplanet!


Kommentarer
Postat av: Roos

SÅ SJUKT UNDERBARA BILDER

2011-04-12 @ 15:54:20
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0