Söndag, häst nr 1

även fast jag inte red Jolly så red jag två andra hästar.

Den ena hästen jag red är en valack som står i stallet, född 2001 och är typ världens snällaste. Jag har hand om honom några dagar. Red ut tillsammans med en annan, blev en ganska kort tur, typ 30 minuter i skogen. Kul var det!

Jag lovar att ni ska få bild på honom. Han är skimmel. Har svarta ben och är vitare uppe på rygg och ansikte. Sånna där fina gråa ringar har han. Ja det är en av mina favoritfärger på häst. Synd att alla sånna bli vitare och vita med åren!


Lånar en bild av henne så länge!


Kommentarer
Postat av: Roos

Vilken snygging!

2011-05-01 @ 14:35:52
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0