Snart åker jag!!

Kom hem sent igårkväll, men nu har jag iaf sovit sjukt bra på 8 timmar och har varit uppe nu på morgonen och lagt ner det sista i resväskan. Igår sade jag hejdå till mina djur, dvs Jolly i stallet och Neptunuz i buren.
Tror nog inte att jag har glömt något nu? Kortbyxorna och solbrillorna är med!!! Joggingskor och ridbyxor har jag också med + massa annat. Ska köpa massa nya kläder där borta då det är så billigt med just jeans och jag har inte ett enda  par jeans faktiskt...

Flyget från Arlanda lyfter kl 14, men taxin kommer snart och hämtar oss. Det är mellanlandning i Köpenhamn och Chicago innan vi tar flyget mot Raleigh, NC!!!!! Helt otroligt kul, spännande, underbart, pirrigt och lite overkligt att jag ska dit igen!!

Vi får se hur mycket jag hinner uppdatera bloggen under resan. Om inte annat så kommer ni få massa bilder när jag kommer hem!


Bild lånad från google.

Kommentarer
Postat av: Anette Nord

Ha det så kul nu :D

2011-04-01 @ 13:42:27
URL: http://anette-nord.blogspot.com
Postat av: Roos

Ha det BÄÄÄÄÄST

2011-04-04 @ 18:54:48
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0