Påskafton

Har varit iväg till klubben där det var KM, hoppning idag! Skulle ha varit med, men så många av funktionärerna "försvann" så var jag ju tvungen att hjälpa till lite extra eftersom det faktiskt är vi som ordnar hela KM. Fick alltså skippa att delta på Laguna vilket var trist..

Alla hästar och ponnyer, samt ryttare var mycket duktiga idag, kul att se! Det har varit underbart väder, och att sitta så mycket på cyklen som jag har gjort den här veckan har givit mig solbränna i ansikte och på armar!


Nu kom precis familjen hem från deras vecka i fjällen. Så nu ska vi snart äta påskmiddag och vi alla är samlade igen! :)

Har inte varit ute hos någon av hästarna idag, men jag ska snart rida båda :)'


Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0