Mitt andra hem

Ja det var bra overkligt att helt plötsligt vara tillbaka på exakt samma ställe och allt kändes plötsligt som att det var igår jag såg alla ställen sist. Jag känner igen mig överallt. Kom i sängs kl 2 på natten, sov bra och vaknade kl 8 på morgonen.

Åt en bagel med cream cheese och juice till frukost, gott :-)

Ashna kom och hämtade oss (jättekul att se henne igen!!) och vi åkte till Soutpoint och kollade på kläder. Finns massa fint till jättebra priser eftersom dollarn är så låg nu. Jag köpte en tanktop, ett armbandsur och ett linne.

Nu sitter jag i Bahama med Eliza. Hönsen kacklar och tuppen galer utanför, mysigt! Vi har just galopperat över stora gräsfält, hoppat stockar och vattendiken.  Jag red i t-shirt och frös inte ett dugg. Nästan så jag blev svettig. Hur underbart!?


Jag och Claymoore, valack 7 år, import från Canada.

Kommentarer
Postat av: FARMOR O FARFAR

Hej Frida roligt att följa dej

2011-04-03 @ 10:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0