Lista

I gårkväll så skrev jag upp en lång "att-göra-lista" för idag. Jag tycker att det är lättast att skriva upp allt man måste ha gjort på en dag (om man har mycket att göra) så glömmer man ingen sak, eller lägger den åt sidan. Jag är annars väldigt duktig på att skjuta fram saker som jag faktiskt måste göra..

Det är så skönt att kunna göra en bock på listan när man är klar och sedan se hur listan blir mindre och mindre.

Idag var listan väldigt lång. Fick gå upp tidigt! Nu, tio timmar senare så är det bara en enda grej kvar på listan, och den är inte alls lika viktig och den tar ingen tid. Så det är skönt!

Nu ska jag fixa nån middag och sen ska jag åka ut till Domino!! Förövrigt så är ju middag och Domino ett måste, men det är ju ett kul måste, och behöver inte stå med på listan!! :D



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0