Framme i Chicago

Jag gillar inte att flyga, det är så långtråkigt och man bara sitter ner hela tiden. Jag lyckas aldrig sova på flyg, men jag lyckades faktiskt somna en halvtimma innan jag vaknade igen.. 3 timmar på flyget kändes som en evighet och när jag kollade på klockan och såg att det var 5 timmar kvar av flygresan så får man ju nästan lite panik att inte kunna röra sig, så jag försökte tänka bort det. Kollade på halva HP 7 på danska.. Jag som inte förstår danska ett dugg och inte var det textat heller..
Nu har vi iaf kommit fram till Chicago efter 8 timmars flygtid från Köpenhamn. Sitter här på lounchen igen och fikar. Snart ska vi gå på flyg nummer tre som tar oss till våran destination!! :D Så om drygt 2½timma så är vi framme på sista flygplasten, då är det till och med midnatt i North Carolina också. Då kommer klockan vara 7 på morgonen i Sverige.
Så godmorgon på er!! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag antar att du är framme nu :D Verkar som flygresan gick bra!!

2011-04-02 @ 09:32:38
URL: http://annamargarethaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0