tummen ur röven

Fick ju Friskiskort i födelsedagspresent, det var något jag önskade mig. Så nu har jag kollat på deras scheman. Antar att jag mest kommer att åka till Ultuna och träna eftersom det är så behalgligt nära cykelavstånd dit.
Fanns rätt bra pass på okej tider varje dag. Eftersom jag har tiden och förhoppningsvis orken så kan jag ju testa med att åka dit varje dag. Man måste utnyttja kortet :P En vältränad kropp vore inte heller fel! När jag är på sämre humör så vet jag att det är skitbra att gå på gymmet. Då är det roligare och mer motiverande, för annars är det ganska långtråkigt att bara trampa på samma stillastående maskin. Musiken i öronen gör ju det över 50% roligare också! Bara lyssna och inte tänka, bara trampa (eller vad man nu gör) på!!

Måndag: Styrkemedel 17.00
Tisdag: Core 17:00
Onsdag: GYM
Torsdag: Cirkelfys 17:30
Fredag: Skivstång kondition 16.30
Lördag: Medel 10.00
Söndag: Intervall Flex 17.00

Typ så ser det intresanta passen ut i nuläget på Ultuna.

Ska nu göra mig iordning och snart gå på ett medelpass kl 10.00


Kommentarer
Postat av: Arne

Låter bra, kör hårt! :)

2010-09-11 @ 10:46:09
Postat av: Roos

Naajs! Om du orkar varje dag kommer du vara i topptrim in no time! Jag följer gärna med nån dag =)

2010-09-11 @ 14:04:57
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Heidi

Träna varje dag är inget att rekommendera, kroppen behöver "vila" för att kunna bygga muskler och återhämta sig. Å andra sidan, det är upp till var och en vad man gör så kör hårt. :)



(jag skulle dö om jag gick varje dag, räcker med mina 2ggr/veckan när jag rider utöver det också!)

2010-09-13 @ 09:19:59
URL: http://eksynyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0