Stallboken



Tycker att denna almanacka är super! Nästan ett måste för ryttare som planeraer träningen och rider mot ett mål.

Perfekat almanacka med gott om plats. Jag skriver in när jag har fodringar och intag i stallet. När jag bokat hovslagare, mm. Jag skriver varje dag vad jag tränat på och vad/var vi ridit och hur det gick. Mycket bra feedback.
I almanackan finns också tävlingsterminen, branchsregister, vägkartor, stalljournal, kontaktregister, träning/tävlingsdagbok, årsöversikt, föreningar, förbund, faktasidor, avelsguide...

Kommentarer
Postat av: Roos

Den ska jag köpa sen i Globen :)

2010-09-01 @ 17:32:12
Postat av: sofia

Jag skrev alltid i den innan min praktik i norge! Då hade ju mamma honom och hon skrev ingetting -.- så då kändes det tråkigt att inte ha den "komplett" så jag slutade skriva och skriver utförligt på bloggen istället! Jag tycker ändå det finns så lite plats att skriva på x) om varje dag haft en egen sida, eller åtminstonde en halv så skulle jag nog köpa en igen! ska nog köpa en vanlig kalender med mer plats tills nästa år :D tävlingar kollar jag på internet ändå! och den är ju ganska dyr (hittils har jag fått gratis av skolan!

2010-09-01 @ 22:18:36
URL: http://fluppiiie.wordpress.com
Postat av: Heidi

Men åh, den där letade jag efter i våras. Fick hjärnsläpp och kunde för allt i världen INTE komma ihåg vad den kallades. Så för min del har det fått bli väggkalender hemma istället som jag använder flitigt. En kolumn för varje familjemedlem (nåja, mig, Zeppolin, sambon och "Övrigt". ;)

2010-09-02 @ 09:40:57
URL: http://eksynyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0