Produkter


Swede Clay kyllera som jag tar ett tjockt lager på Jollys ben efter ansträngning. Använder inte varje dag. Använder efter hoppning, galoppintervaller och ev efter nåt annat som är extra ansträngande. Denna lera tar värme från hästens senor och leder. Använder som förebyggande. Låter vara på över natten. Dagen efter brukar det mesta ha lossnat av sig själv, i annat fall är det bara att borsta bort.  4 kg, Ca pris 120:-



Blue lotion använder jag resten av dagarna, fast inte alla dagar där heller. Hästen måste kunna "klara" sig utan kylande effekter. Smidigt liniment som är lätt att massera in. Luktar eucalyptus, precis som halstabletter.  1 liter, Ca pris 129:-


Denna flugspray, Ultra Shiled har jag använt nu under sommaren. Nästan hela har gått åt under sommarmånaderna, har endast lite kvar i flaskan. Det står på flaskan att det räcker att sprunta på var 14 dag om det inte regnat kraftigt eller om hästen har svettats mycket. Jag har sprutat på lite varannan dag istället, och jag tror det har hjälpt ganska bra. Men inget medel som jag märkt har varit super. Ca pris 299:-




Glycerintvål med läderfett från Stübben är hittils det enda jag använder när jag smörjer in min läderutrustning. Brukar faktiskt nästintill smörja eftter varje ridpass jag använt dem. Jag tycker det funkar jättebra. Lädret blir mjukt och glänsande. 500 ml, Ca pris 109:-



Har nyligen köpt denna pälsglansen från Foxfire. Alla säger att den är bra så då testar vi. 1 liter är cirkapriset 139:- Men jag köpte den när varan var nedsatt för 99:-



Effol bromsblockare är inget jag själv har testat på min häst, men jag tänkte göra det till nästa sommar. Min komps använder detta och man får nästan svårt att andas (hostattacker) direkt efter man har sprayat på. Tror det kan vara ganska effektivt när man vill hålla flugorna och bromsarna borta. Kostar 249:- tror jag!







Kommentarer
Postat av: isabella

sv: åh, tack så mycket :D



så till frågan, jag har gjort en bild av det. Skrev ''kontakt: [email protected]'' i photoshop, sparade som en bild och la in bilden. Så har allså inte skrivit i kodmallen utan det är en bild! hoppas du fattar :)

2010-09-01 @ 16:30:57
URL: http://isabellaf.se
Postat av: sofia

Jag hade stubben före och ska köpa igen när min är slut! Den är sååå mkt bättre ;)



Bromsblockaren är jättebra, förutom att den bara håller 4 h och måste sprayas varje dag - alltså ganska dyr och lite jobbig

2010-09-01 @ 22:14:12
URL: http://fluppiiie.wordpress.com
Postat av: Roos

Sv: nej vet inte vem hon är, du har nog rätt. tog bort svaret men vet inte om hon hann se nu.. och visst var det mycket snyggt från HV Polo!

2010-09-02 @ 09:53:08
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0