Nu ska jag skriva (onsdag)

Igår så red jag ut i skogen i ca 30 min på morgonen, Jolly var pigg och framåt.
På kvällen så hade jag kvällsfodringen, vi fodrar mellan 21.30-22.00 men jag var i stallet redan vid 19.30. Hade tänkt att pyssla om Jolly ordentligt innan fodringen. Lina var i stallet och hon hade tydligen fått min plats på hoppträningen eftersom jag inte kunde komma. Så jag följde med Lina och hennes sto Grafin på träningen. Vi pratar alltid om så mycket, det är extra kul! På träningen kunde jag också passa på att få min faktura, så nu slipper jag tänka på den :-)

Vi var väl tillbaka i stallett efter 22 och då fodrade jag pållarna! Blev inte så mycket pyssel med Jolly, men det får bli dagens sysselsättning, bland annat!


Kommentarer
Postat av: Lena

Jäklar vad han hoppar :) Vi försökte löshoppa Mirre ... hahaha gick inte värst bra :)

2010-09-09 @ 20:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0