Loppis

Jag och Sofia åkte alltså ända ut till Dannemora med vårt pick och pack till hästloppis. Mitt ute i skogen typ.
Det kom några bilar, vi var 10 försäljare och det kanske kom två andra utanför det och kollade på våra saker. Annars gick vi runt och köpte av varandra.. Jag köpte dock inget. Folk gick fram till mina saker och kommenterade att jag hade väldigt mycket fint. Men sen gick det och ingen köpte nåt :-(  Eller, det jag fick sålt under dagen var en röd luva och ett reflextäcke..

Alla packade ihop och drog vid kl 14. Så blev det bara jag och Sofia kvar, ensamma. Mitt ute i skogen vilket vi inte hade lust med. Vi packade ihop våra saker och gömde dom inne i skogen och sen liftade vi in till Öserbybruk där vi hängde inne och utanför Konsum innan vi blev hämtade av hennes mamma!

Vi tänkte fixa en hästloppis i Uppsala, borde gå lite bättre då då det är mer centralt och fler folk har möjlighet att komma. Ska kolla med alla i stallet också tror jag. För jag vet att alla har massor av saker som bara ligger och inte används. Vilka är på?




Kommentarer
Postat av: madde

Jag är nog på hehe :)

2010-09-04 @ 23:38:47
URL: http://madde.rosenbacka.se
Postat av: Katt

Tror att många hänger på bara det annonseras ut ordentligt! :o)

2010-09-05 @ 08:37:57
URL: http://catipat.blogspot.com
Postat av: Roos

Jag är lätt på :)

2010-09-05 @ 15:00:01
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0