Fynda

Var till stallet klockan 13 och mockade och fixade mat. Det regnade som bara den och det ville inte sluta heller. Jag grävde bort leran som fanns precis utanför stalldörren och lade dit två skottkärror sand istället. Nu är det mycket trevligare!

Jag, Lena och Sofia åkte ut till Jakobsberg till Pålle & Mimmi, en second hand butik där man verkligen kunde fynda!
Sofia och jag ville bosätta oss där helst.. haha skämt åsido, men nästan.. ;-) Jag hittade en fårskinns rumpvärmare som jag kommer att ha på hoppsadeln i vinter. Ett smalt svart pannband som jag kommer att sätta på mitt kandarträns. Effax läderbalsam! och ett brunt träns med helt platt nosgrimma och pannband.

Sofia fick hela famnen full av grejer när begav oss ut. Trots det så handlade vi för lika mycket pengar.. Hmm..

Kan ju säga vad jag såg och ville köpa. Men var duktig och inte köpte: Veredus carbon gel bakskydd. Bruna lädersenskydd + strykkappor, Back on Track paddar.


Tränset! Bara 50:- och jäääättttteeemjukt läder! Numera det mjukaste jag äger =)



Pannbandet som jag satte på kandaret. Mycket bättre nu än det förra mesiga bling-äcklet! :-P

 


Här är hjälten! Superbra putsmedel! Ny favorit i mitt skåp!


Kommentarer
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Hihi det där tränset har jag med :D

2011-05-11 @ 16:55:04
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0