Andra september

Förresten, jag och en tjej i stallet bytte hackamore med varandra igår. Det enda som skilde dem åt var färgen. Jag hade ett svart hack med brun utrustning och hon hade brunt hack med svart utrustning. Då var det perfekt att bara byta.

Det är verkligen höst nu.. Gillar inte att det redan är bäcksvart vid 8.45.. Och mörkarde blir det. Snart måste vi rida innan vi kan mocka, för att slippa mörkret. Ouchie! Dessutom är det väldigt kallt för att vara årsiden. Riktigt kallt. Jag skulle ha behövt mössa och vantar när jag cyklade hem igår, eller mitt i natten var det. Men ändå svinkallt!


Ni kan få se lite filmsnuttar från hoppningen igår sen också.. :-) Jag bjuder!


Jollys syster som gått 140 får stå för bilden!!


Kommentarer
Postat av: Roos

Det är verkligen vidrigt kallt för att vara sensommar :(

2010-09-02 @ 15:52:31
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0