Hissar och dissar

Frida hissar...
...nytvättat hår - det ger en härligt känsla och håret blir alldeles mjukt och det luktar gott!
...att det nyligen har ordnat sig med hag-lunchen
...att Jolly ska få åka iväg och löshoppa på söndag
...att middagen var supergod!
...att det inte regnade igenom Jollys täcke idag
...att det kommer bli pay n jump varje månad - på det viset slipper man "vintervilan" då det är dött i flera månader.
...att jag som hade intaget idag endast behövde ta in min egen häst!


Frida dissar...
... regnet som var HELA dagen - vilken gjorde att jag inte orkade/kunde rida idag.
... att köparen till min gamla sadel inte ville ha den - för att det inte passade
... att man inte kan äta hur mycket godis som helst utan att känna sig, och bli fet.



Kommentarer
Postat av: Roos

Fyfan vilket jävla deppväder idag :( Håller med dig om att godis borde vara nyttigt :P

2010-10-20 @ 00:31:13
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Elin

Du tar väl inte tillbaka sadeln? Jag säljer aldrig sadlar på öppet köp, man vet aldrig vad man får tillbaka! Det är inte upp till säljaren att sälja en sadel som passar köparens häst, det ansvarar köparen för att beställa en sadel som faktiskt passar.

2010-10-20 @ 07:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0