Söndag

Igår var jag bara i stallet en gång och det kändes konstigt :) Var där på förmiddagen och hoppade 5,5:a som gick helt okej. Jag lade ju ut filmen på det.. I vanliga fall, eller nästan alltid så är jag i stallet två gånger om dagen. Det gäller att bara passa på när man har så nära och jag vill se över min pålle. Händer ibland att jag är där tre ggr också!

Ja, jag släppte ihop Jolly med Brightman, hans gamla kompis (den gula ;)).. De har ju gått i samma hage sedan mitten av maj. Bright var ute på foder i typ 3 veckor, men nu är han tillbaka igen.

Under tiden Bright var borta så gick Jolly med en 26-årig häst och en 14-årig ponny. Det gick bra tyckte jag, men det tyckte tydligen inte de andra. Okej de sprang omkrig väldigt mycket ett par ggr. Men aldrig något jag hann se.
Känns som att Jolly får byta hage och hagkompisar hela tiden.. Inget kul ju :( Snart ska även en annan valack in med Jolly och Bright.




Kommentarer
Postat av: Roos

Men Jolly o Bright har väl funkat bra? :o

2010-10-18 @ 17:34:55
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Lena

Det var nog för den gamla gubben fick så svullna ben ... våran lillagrej funkade det ju med!Hann har oxå bytt polare en hel del - men bara det blir bra i slutändan är det ju ok :)

2010-10-18 @ 18:00:50
Postat av: Anonym

Du vet väl att det är jättefarligt att sätta fast en häst i betringarna (stavning?)

2010-10-19 @ 06:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0