Sitter inne och huttrar!

Kom precis hem från stallet. Helt stel och frusen var jag, det började ju snöa lite men sedan överigick det till stickande kallt regn istället. Mina vantar blev genomblöta när jag bar undan hinder så dom höll ju inte värmen alls.
Sitter med en kopp nyponsoppa nu och försöker få upp värmen igen.

Jolly hagkompis Brightman har åkt iväg nu.. Det tog bara två timmar att lasta honom. hehe.. Men det blir nog bra. Synd att Jolly måste gå själv i hagen nu en tid framöver. Jag vill ju helst att han ska ha en kompis. Jag gav Jolly lite lunch-hö i hagen när jag var där. Det tyckte han om. Hagarna är ju ändå så nerbetade nu. Bra att från och med i morgon så drar lunch-schemat igång.

När började ni ge lunch i hagen?

Kommentarer
Postat av: Roos

Typ en månad sen :P

2010-10-24 @ 15:44:27
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0