BLOPPIS!!!

Intresserade? Kommentera eller maila mig!

 

Brun hoppsadel av märket Henri de rivel - Fletcher
Knästöd vid vulster och snett bak på kåpan för att hålla din skänkel på plats.
Superskön sadel som jag aldrig skulle sälja om den inte passade min häst.
Bomvidden är 31 (normal) och sätet är 17". Jättefint skick och välvårdad sadel.
5500:- vill jag ha för den. Nyligen omstoppad, standardstoppning!


Dalavagn - 84
Tjänstevikt: 570
Totalvikt: 1300
Maxlast: 730
Det som vi har bytt ut på vagnen alldeles nyligen är:
Hjulen, påskjutsdämpare, kulhandske, ramp.

Besiktigad UA okt -10
Lätt att köra! Dubbade vinterdäck ingår!
18 000:- eller bud!

Inga som helst fel på den nu när vi har repareat mycket på den. Säljer den för att jag vill ha en boggie.



Svart Jacson kavaj. Mycket fin! Storlek 36 men är stor i storleken. Passar även dig som har 38.
Säljer för att jag bytt färg på min outfit ;)
Lägg bud!



Svart hoppsadel i sytetmeterial. Ser dock ut som läder. Wintec cair - close contact.
Sätet är 17-17.5" och bomvidden går lätt att ändra till alla vidder. Koppjärn finns att köpa för dryga 200:-
Det svarta koppjärnet medföljer med sadeln och det är normal vidd på den.
Fint skick och inga skavanker!
Hade tänkt mig 3000:-


Jättefin luva av märket John Whitaker. Marinblå med röd och vid passpoal. Storleken är cob/full. Passade d-ponny eller liten storhäst! 150:- bud går också bra!

Brun förbygel med avtagbar martingal! Strasstenar på förbygeln, vildigt fin! Endast använd EN gång! Alltså i nyskick!  Strl full. Lägg bud!


Jättefint pannband, också i nyskick! Svart med mässingsdetaljer! Storlek full! Märket är Glen Gordon. Lägg bud!


Brunt pullarträns i storlek full, silverspännen och vita sömmar! Jättefint skick och bara använt ett fåtal gånger..
Lägg bud!


Air o wear säkerhetsväst som är godkänd att ha på tävling.
Beta level 3. Använd en gång. Storlken är child large. Men den är för lång för mig som är så kort.. Lägg bud!



Helt nytt allroundschabrak. Grå med silverpasspoal och svart kantband! Strl full! Lägg bud!



Marinblått dressyrschabrak med ljusblå och brunt kantband! Fint skick, inte slitet. Passar 17"-sadel. Lägg bud!

Jag har tre par säkerhetsstigbyglar av denna modell. Alla i damstorlek! Bud!



Alla bilder går att förstora genom att klicka!


Kommentarer
Postat av: Roos

Wintec-sadeln är min också ;) Eller ja, mina föräldrars då.. Och jag skulle lätt köpa GG-pannbandet om inte bollen hade bruna/orangea grejer :/

2010-10-12 @ 12:59:03
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej. Jag har inte sett din nya blogg förut. Fina bilder- Det verkar som du har för mycket grejor. Hoppas du kan sälja och sedan vara lite restriktiv med inköpen- Vi ses nästa vecka



2010-10-12 @ 18:40:50
Postat av: Lena

Haha - gillar pappas komentar :) Känner igen mig som mamma till en annan som är mycket bra på inköp ... :D

2010-10-13 @ 15:54:18
Postat av: Roos

Sv: jo det var första gången jag körde, körde bara lite på en stor parkering för att lära mig koppling, gas och broms :)

2010-10-14 @ 13:40:58
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Roos

Svar 2: det gick jättebra, utom en gång då höll jag på att backa in i en annan bil, hehe :P

2010-10-14 @ 15:48:05
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej!



Vet att inlägget är väldigt gammalt men undrar om du har det grå schabraket kvar? :P Hur mycket ska du ha för det inkl. frakt?



Är ute efter en svart kavaj med, har normal 38/40 så tror den i storlek 36 blir för liten? Typiskt.



Hör av dig om du har kvar nåt! :)

Mvh Pernilla

2012-03-22 @ 10:29:19
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0