Pay and Jump

Var iväg på lite träningstävling ikväll, det var kul men det var sjukt kallt. Här har ni film, jag är ganska nöjd. I 90 så är jag missnöjd med mig själv för innan tvåan så kände jag ju tydligt att jag inte höll i honom tillräckligt och att det kändes som han inte skulle hoppa om jag inte smackade och börjar hålla i mer. Men ändå så gjorde jag inget.. Jag bara hoppades på att han skulle hoppa ändå.. Det är jag missnöjd över, att jag inte tog mitt beslut snabbare att förändra. Jag ska göra't bättre nästa gång, lovar!

Jolly kändes iaf väldigt fräsch, vi fick nästan ingen framridning alls..


Kommentarer
Postat av: Roos

Ser ju jättefint ut, tycker du ska vara nöjd!

2010-11-26 @ 07:38:39
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Elin

Synd på stoppet i 80 rundan, den såg jättefin ut! Mycket bra flyt och fina hopp!

2010-11-26 @ 09:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0