Lägger det där med klippningen åt sidan

Lägger det där med klippningen åt sidan ett tag för Jolly har ganska tunn päls och han blir inte svettig. Det skulle vara efter hårdjobb han blir en aning svettig på halsen då..

Just ja, jag har inte skrivit på ett tag. Jag har ridit ut mycket på senaste tiden och det har varit jättehärligt. Tycker både Jolly och jag. En intressant fråga till dig som har egen häst. Hur många gånger i veckan rider ni ut?


Jag var iväg till ridhus igår och red dressyr, det gick okej! Men ändå inte så bra som det har gått ;) Jolly lastade sig själv dit och hem!

Jag vet att jag har varit jättedålig på att ta bilder den sensate tiden. Ska försöka bättra mig, och ta med kameran till stallet. Är det något speciellt ni vill se bild på?


Tror detta är den första bilden jag tog på Jolly och jag känner knappt igen honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0