Kallt!

-13 i morse, -8 på dagen och -17,5 på kvällen/eftermiddagen.

Måste bara få klaga! Jag var på Hööks idag för att kolla på ett halstäcke. Visst ser det fint ut och med bra passform på bilden?!


Jag kände på det idag och usch! Det var jättekonstig passform och såg inte ut att sitta fast så bra. De skulle bara glida runt på Jolly och det skulle vika sig och blåsa in ändå.. Jag har redan ett halstäcke från hööks, men det är från tre år tillbaka. Gillar det inte och har aldrig gjort. Superdålig passform, nästan så att det inte är passat för en häst. Jag har ju rivit bort spännena som satt alldeles för långt ifrån varandra. Jag har till och med sytt dit extra remmar för att det skulle sitta lite bättre. Men det funkar inte så jättebra.

Nu är det alltså dags för ett nytt, men jag blir bara besviken av Hööks saker. De som ser så bra ut i katalogen, varför?! De måste ha fuskat när de tagit bilderna.. :-P

Jag ska beställa ett täcke med helhals från Shires nu från Hepshop!!

Känner att jag vill ha ett med hals ute nu i denna kyla!

Kommentarer
Postat av: sofia

varmt och gosigt med hals :D

2010-11-29 @ 22:11:40
URL: http://mirrebuuus.wordpress.com
Postat av: Heidi

Jag köpte just sådant där halstäcke till Zeppolins täcke igår (hon har ju det svarta med gråa kanter som det hör till) och jag tyckte det såg bra ut och satt bra även när hon drog ner huvudet och sådär. Jag är i övrigt inte så förtjust i halstäcken, men efter mycket om och men köpte jag ett. Ska det vara såhär kall vinter så får hon stå ut med halstäcke... :)

2010-11-30 @ 16:19:21
URL: http://eksynyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0