Hästloppis

Har gått igenom saker här hemma och i stalllet, urväxta ridbyxor som ändå är hela och fina! Säkerhetsvästar, tävlingskavaj och skjortor. Borstar, en del nya. Massor av schabrak, en del täcken. Många träns, benskydd lindor, paddar. Böcker, filmer.. shortchaps.. ländtäcke, gelepaddar, brösta. och massa mera!! och en sadel!

Har satt priser på allt nu och ingenting i sig sjävt är dyrt. mycket runt 100lappen och 50lappen. vissa för 10 och 20 kr. en del lite finare saker för 350:- ungefär. Men inget över 500:- Om jag lyckas sälja allt så har jag samlat ihop 6385 kronor!!! och om jag säljer sadeln så blir det ett tillägg på den summan med 3500:-


Nästa lördag är det hästloppis, kom och köööp, eller sälj du med!!!!


Haha, detta är ju bara saker jag inte använder.. Undra vilket värde alla mina andra saker har som jag använder...??? hahahha

Kommentarer
Postat av: Roos

Galet vad mycket man kan samla på sig.. Och tänk vad dyrt det måste ha varit nytt! Men vart är loppisen?

2010-11-25 @ 13:53:03
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0