Det här med att glömma saker

Kändes som att jag hade glömt något i morse innan vi åkte iväg. Jag kollade i sadelkammaren typ två ggr men kunde inte komma på nåt.

När vi var framme, hade gått banan och jag skulle ta på mig ridskorna + chapsen så kom jag på att jag måste ha glömt dom.. Ringde till en i stallet som också skulle till Lurbo och tävla. Hon startar efter mig så jag hade tur att hon inte hade åkt än. Hon tog med mina skor och chaps!

Sen när jag skulle byta om så märkte jag att min kavaj inte var i bilen den heller.. Så klantig jag är, jag har aldrig glömt något innan. Men jag fick låna Roos kavaj, hon startade också efter mig! Tack!

Kommentarer
Postat av: Emina

Hmm, vad anser du.. Tycker du att det är väldigt viktigt med att ha huva på hästen samt vita ridbyxer, om man tävlar på klubbtävling? :)



Mvh Emina

2010-11-06 @ 20:42:03
URL: http://livetmedpointer.blogg.se/
Postat av: Roos

hihi klant! ;)

2010-11-07 @ 13:33:34
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0