Vad är det för fel?

Vad är det för fel på frukosten? När jag vaknar så är jag typ lite hungrig. När jag går upp och ut till köket så mår jag illa. När jag ser frukosten, mackor, fil, pålägg och allt vad det är så kan jag inte tänka mig att äta. Ändå känns det som att jag vill ha nåt så jag har ju testat att äta. När jag fått i mig en halv macka så är jag proppmätt, det bara trycker på liksom. Detta återkommer varje morgon.. Frukost är äckligt. Drack ett glas mjölk, men klockan 12 som det brukar alla andra dagar kommer jag vara jättehungrig. Då är det dags för lunch iaf, och då är det gott att äta minsann :)

Detta har pågått i ett halvår lite drygt kanske. Innan dess så tyckte jag frukosten var det bästa målen på dagen.. så skumt!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Sådär är jag också när jag är stressad, mår illa på morgnarna och har svårt att äta.. Blev nästan orolig att jag skulle vara gravid ett tag :-) En promenad med hunden brukar räcka för att bli hungrig!

2010-12-01 @ 22:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0