Min dag

07.30 upp ur sängen och ett försök till frukost, öppnade kylskåpet men ingenting föll mig i smaken. Jag är inte alls kräsen med mat, jag brukar typ äta allt som går att äta. Men numera så blir jag äcklad. Blev ett glas mjölk iaf.

9.30 cyklade till stallet för att hinna mocka och fixa lite innan lucnfodringen

11.30 lunchfodring och pyssel med Jolly

13.30 Ett försök på att cykla hem, då jag började bli kall. Kom inte längre än till bron där de höll på att greja med den. Den var roterad så jag kunde inte fråga snällt om jag fick gå över. Isen vågar man ju inte riktigt lita på än, annars hade jag gått över isen istället. Insåg att detta tar tid så jag cyklade tillbaka till stallet. Om jag hade bil så hade man ju kört till en annan bro, men med cykel så blir det ju ganska långt. Min näsa var dessutom ihopfrusen :P Värmde mig i sadelkammarn ett tag och försökte efter 40 minuter igen. Då kom jag över!!


Nu är jag hemma och har forftarande inte ätit en såkallad frukost. Heller ingen lunch. Jag kan känna att jag är lite hungrig. Jag behöver ju liksom mat, för om bara några timmar ska jag till stallet igen och sen är det hoppträning. Men, det är osmakligt för jag vill inte ha nåt i munnen.

Kan återkomma senare hur detta går..

 


Nytagen bild från några timmar sedan bara :) Jolly är väldigt matglad iaf, det är bra nu när det är så kallt också. Han får 4kg på lunchen och det äter han upp på en timma. Vill att han ska ha fri tillgång. Ska nog bära med en stor påse vid utsläppet så han har mat även på förmiddagen.


Kommentarer
Postat av: Roos

Vad jobbigt att inte ha nån matlust :( mat som är så gott!!!

2010-12-02 @ 17:08:32
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0