Loppisen!

Det var verkligen bra stämning och massa saker, så sjukt mycket man kan samla på sig och den ena var värre än den andra! Det var ganska många säljare och ett tag var det fullt av massa köpare också. Det var typ folk överallt :)

Innan vi hade öppnat upp för köpare så gick jag runt borden lite och kollade vad de andra hade att sälja. Mycket bra att ha grejer som är billigt. Köpte en jättefin röd tävlingskavaj från Victor Hugo, satt som en smäck, och inte var den dyr :-)

Jag har sålt lite smått och gott idag! Flera schabrak och även ett täcke. Böcket, filmer, borstar, träns o så, så jag fick en helt okej summa :) Jag har ändå med mig mycket tillbaka hem tyvärr. Men det blir förhoppningsvis en ny loppis i vår!



Såklart köpte jag en del saker, MEN jag gick inte back. Inte ens i närheten :-D


Victor Hugo kavaj.
Ledade stigbyglar
Repgrimma
Tre olika bett
Bok
Fårludd
Träns

Allt detta för en fjuttsumma!! Det är kul att fynda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0