Julshow 2010

Natten till lördagen så sov jag och de andra i USEK över i Lurbos cafeteria. Vi genrepade på kvällen och kollade på Harry Potter för att få in stämningen.

Hela lördagsförmiddagen så övade vi och gjorde i ordning för julshowen som började klockan 15.30.
Vi inledde showen med en kadrilj. Jag red på ponnystoet Ramona (Fjording/arab) och spelade Neville Longbottom!

Jag deltog i maskeradhoppningen och jag red på Sky. En d-ponny, skimmelsto född 1991. Jag var utklädd till skönheten och red endast med en rosa sommarklänning, barbent och utan strumpor i vita klacksor (hihi). Det var kul! Glad att det inte var kallare än typ -6 grader för då skulle jag nog ha frusit. Det var jättekul. Jag red tillsammans med Hanna som red Ramona och de var utklädda till odjuret såklart!!


Jag och Sky! Väldigt matchade ;)


Orden från publiken efter showen var "bästa julshowen hittils" Det var kul att höra, för vi har övat och övat, men alla gånger gick inte övningarna som de borde ha gjort.  Vi grejade en lyckad show!!


Kommentarer
Postat av: Roos

Fyfan vad nöjd jag är med showen, det gjorde vi riktigt riktigt bra!

2010-12-13 @ 11:11:45
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0