Jag bryr mig alldeles för mycket!

Bryr mig alldeles för mycket om min häst. Jag vill honom det allra bästa så jag sitter och hakar upp mig på småsaker. och det tar tid att haka upp sig på saker och bara irritera sig, fundera. Jag hinner ju bara med hästen. Jag älskar stallet mest av allt. Mitt liv vore inget utan stallet. Kanske ska sluta bry mig till en viss grad så att jag hinner med andra saker!!

Nu kan jag inte välja vad jag vill. Prioritera. okej jag tar stallet seent ikväll! Men ikväll är det ju gympass!! Får väl skita i gympasset, för jag kan inte åka till stallet efter kvällsfodringen och då hinner jag def inte rida! ugh!



Kommentarer
Postat av: Roos

Men kan du inte åka nu? =)

2010-12-07 @ 14:23:01
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Roos

Sv: Tack vännen för en jättefin kommentar! Du är megabra <3

2010-12-08 @ 00:07:10
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0