..

Fick i mig en tallrik mat nu, det var väldigt gott :D Brukar vara så att det går bra att äta på kvällen, men inte på morgon och lunch..

Jag har klagat så mkt så att detta nästa har blivit en matblogg. Kan ju passa på att ta upp att för ett år sedan då jag bodde i USA så ville jag göra ett experiment. Jag var lite rädd för att rulla fram för vad man än åt, så var allt fett och dränkt med socker. Jag menar i ALLT, även i mat och i alla ingredienser nästan. Hur som helst så har dom ju "Nutrition facts" på varje grej man äter och det står "per serving" så då åt jag en sån måltid eller vad man ska säga. Kunde stå att ett mål var 2 cups eller 1 kotlett eller likande. kollade hur många kalorier allt innehöll. Skrev upp på en lapp hur mycket jag åt på morgon, lunch och middag. Samtidigt med detta så tränade jag i skolans springlag! När jag tränade åt jag dock en rejäl och nyttig hemlagad middag efteråt, men när jag inte tränade så åt jag endast 650 kalorier på den dag! Är inte det ganska stört. Det som var kul var att man märkte resultat fort, jag blev värsta slimmad efter 2 veckor. hahah! Mina byxor blev för stora.

Kommentarer
Postat av: Roos

Men fy Frida, 650 kcal är ju ens inte halva ditt dagsbehov om du sitter still! :p

2010-12-02 @ 18:31:10
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Heidi

Det var första gången vi träffades, därav den hemska nervositeten. Vi hade känslor för varandra redan innan, men ett par blev vi inte förrän han anlände.. :) Då jag insåg att jag verkligen var kär och att han var ännu bättre irl än över nätet där vi haft kontakt länge.. :)

2010-12-03 @ 09:30:36
URL: http://eksynyt.blogg.se/
Postat av: Elin

Skaffa en annan hobby än att räkna kalorier och att inte äta så att du inte blir sjuk! Du kommer ju försvinna om du ska äta så lite =(

2010-12-03 @ 11:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0