Klätterbacken och lätt dressyr

Hade tänkt att rida dressyr i ridhagen först, men det blev att jag hakade på när Cim skulle rida ut med sin stoora häst. Hon kunde då visa mig vägen till klätterbacken som jag flrsökte hitta förra veckan men inte lyckades.
Finns typ  tre olika vägar upp, vi tog en väg som inte var den brantaste, men hästarna fick ändå jobba på.
Vi var ute i en dryg halvtimma tror jag. Travade och galopperade på vägen hem och hoppade lite små stockar i skogen. När vi kom tillbaka till stallet så joggade jag av Jolly på banan, han jändes jättefin. Galopperade lite också, superfin!

Kanske följer jag med Lina och hennes sto till Jump Club på träning för Lotta Björe i september. Vi får se! Skulle vara mycket kul!


Jolly och jag i försomras. Lite anridning, hehe :-)

Kommentarer
Postat av: Roos

Åh fett kul att träna för Lotta Björe!

2010-09-01 @ 13:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0